עדות אמא מתוך עמוד הפייסבוק של עמי משולם יבדל"א: "אמרו לי הילדה מתה. את יכולה ללדת עוד ילדים. אחרי 3 שבועות ביקשה ממני המדריכה מהמחנה 15 לירות עבור הקבר. אמרתי אני רוצה לראות את הילדה שיש לה נקודת חן בכתף. אמרה לי לא צריך והלכה"

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p5bcnW-bN

שגיאה
הסרטון הזה מושעה בגלל הפרת תנאי השירות

עדותה של אם שבתה נחטפה ממנה ומסרו לה שהיא נפטרה.

נלקח מתוך עמוד הפייסבוק של עמי משולם. כל זכויות היוצרים שמורות לעמי משולם, יבדל"א.

אמרו לי "מה יש? את יכולה ללדת". התחלתי לבכות ולבכות. בא בעלי, אמר לי "למה את בוכה? מה יש?", אמרתי "אמרו לי הילדה מתה". אמר מה לעשות, אלוהים נותן, אלוהים לוקח. בואי נלך הבייתה. לא בדק שום דבר. וזה מה שקרה.

אחרי שלושה שבועות באה המדריכה של המחנאות בשם סוניה, והיא אומרת לי "גברת, את יודעת שאת צריכה לשלם 15 לירות?", אמרתי: "עבור מה?", היא אומרת "עבור הקבר. אנחנו צריכים לקבור את הילדה". אמרתי: "אני מוכנה לשלם לך 20 לירות, לא רק 15 לירות, ואני באה איתך לראות את הילדה שלי. יש לה נקודת חן בכתף. אני אראה אותה, ואני אתן לך את הכסף במקום".

בגלל שאמרתי לה כך, היא אמרה לי "לא צריך. לא צריך. אל תביאי כסף, אל תביאי כלום", והלכה.

הרב עוזי משולם: שמעת את השיטה? לא רק שגנבו את הילדים, מכרו אותם ורצו גם כסף נוסף. תאוות ממון. לא הסתפקו בגניבה ובמכירה, רצו ללקק את הדם עד הסוף.

https://www.facebook.com/groups/240709632952986/?pnref=story

עדותה של אם

להשאיר תגובה

