יפה דיין מחפשת את בנה הבכור נחטף 4 ימים לאחר לידתו ביום 10/10/1964 מבית חולים דג'אני (צהלון) יפו משם הועבר למוסד ויצ"ו בשד' דוד המלך – מכירים גבר בן 52 שנים הדומה לאחד מהאחים בתמונה? צרו איתנו קשר

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p5bcnW-n6

האחים יעל, חזי ודלית. מכירים אדם בן 52 שנים הדומה לאחד מהאחים בפנים? צרו איתנו קשר בדחיפות. כל מידע ייבדק 054-5320390 lorish69@gmail.com

האחים יעל, חזי ודלית. מכירים אדם בן 52 שנים הדומה לאחד מהאחים בפנים? צרו איתנו קשר בדחיפות. כל מידע ייבדק 054-5320390 lorish69@gmail.com

עדות:

חטיפת בני הבכור בשנת 1964

שלום שמי יפה דיין, ת.ז. 026922104, עליתי ארצה מטהרן בשנת 1962, ובשנת 1964 נישאתי בארץ לבן זוגי דוד דיין, והתגוררנו בחולון.

בתאריך 10/10/1964 נסעתי עם בעלי לבית החולים דג'אני (צהלון) ביפו, וילדתי את בני הבכור בשעה 01:00 לפנות בוקר לידה תקינה וטבעית, ללא שום סיבוכים. ילדתי תינוק בריא עם משקל נאות מעל 2 ק"ג.

התינוק נולד יפה תואר עם עיני טורקיז, בהיר עם שיער שחור (דומה לבני השני שנולד אחריו, חזי).

את התינוק שלי ראיתי פעם אחת בלבד, בחדר התינוקות כשהוא שוכב בעריסה בחדר התינוקות כאשר הוא לא מחובר לשום מכשיר רפואי או מטופל ע"י מישהו מאנשי הצוות.

היה לי המון חלב בחזה ולא הרשו לי להניק את התינוק אפילו פעם אחת. בכל פעם שרציתי ללכת לבקר את התינוק שלי, בני בכורי בחדר התינוקות, עמדה שם אחות ג'ינג'ית  (בחיי שאני זוכרת את פניה ואת עיניה הרעות במדויק) כשהיא עומדת כמו שוטר בכניסה, וחוסמת עם גופה את הכניסה כדי שלא אוכל להתקרב לתינוק שלי . היא גירשה אותי חזרה לחדר.

הייתי חלשה מאוד והתעצבתי כאשר לא נתנו לי לראות ולהניק את בני, בעוד שלנשים אחרות בחדר היולדות נתנו להניק ולראות את הילדים שלהם. יום אחד מרוב שבכיתי, התעלפתי כי לא נתנו לי לראות את הילד שלי.

יומיים לאחר הלידה, בעלי וגיסתי הגיעו לבקר את התינוק ואותי בבית החולים. כשחזרו מחדר התינוקות סיפרו לי כמה הוא חמוד, יפה ובריא.

ביום הרביעי לאחר הלידה, אמא שלי הגיעה לבקר אותי ואת התינוק. כשבאנו לחדר התינוקות, אמרו לנו שלקחו אותו למקום בשם "ויצ"ו" (שד' דוד המלך 38 ת"א, שנמצא ליד בית חולים איכילוב). לא הבנתי למה לקחו את התינוק שלי לויצ"ו.

ביום הרביעי לאחר הלידה, בעלי נסע ל"ויצו", כאשר הגיע לשם לא פתחו לו את השער, צעקו לו "לך הביתה, אסור לך לראות את התינוק, אתה תעביר לו חיידקים", וסירבו להכניס אותו.

ביום החמישי לאחר הלידה נסענו אני ובעלי שוב ל"ויצו" וכאשר שוב לא נתנו לנו להיכנס ולא פתחו לנו את השער, שוב צעקו לנו מעבר לגדר "לכו הביתה, התינוק שלכם מת!".

בעלי התחיל לצעוק להם שיראו לנו גופה, הרי התינוק נולד בריא לחלוטין, ראינו אותו והוא היה במצב בריאותי תקין לחלוטין ואיך זה הגיוני. בעלי אמר להם שעלינו לקבור אותו אם הם אומרים שהוא מת. ומויצ"ו והמשיכו לצעוק לנו ללכת הביתה, שהתינוק שלנו מת ושקוברים את התינוק בקבר אחים.

חזרנו הביתה בוכים, מדוכאים ועצובים. חזרנו הביתה בידיים ריקות.

כשחזרנו הביתה אמא של בעלי התעקשה שנחזור ל"ויצו", כי לא יתכן שלא מעבירים לנו את הגופה של התינוק, הרי הוא היה חמישה ימים חי ועלינו לקבור אותו בדרך המקובלת.

ביום השישי לאחר הלידה נסענו ל"ויצו" אני ובעלי, לאחר שהתחננו אליהם ובכינו לקבל את הגופה שלו, הם טענו בפנינו: "אתה עוד צעיר ואשתך גם צעירה, אתם תביאו עוד ילדים. אין גופה. אסור לנו לתת לכם את הגופה" .

לא מסרו לנו תעודת לידה או תעודת פטירה.

מאז ועד היום אני חולמת על בני כל לילה , על הילד שלי, זה שהיה אמור לחיות בין ארבעת אחיו הנוספים. עולות שאלות מה עלה בגורלו של בני, איך הוא נראה היום, ונקיפות מצפון נוראיות על איך האמנתי והייתי תמימה מול צוות בית החולים ולמה לא התעקשתי יותר.

כל גבר שאני פוגשת ברחוב שדומה לילדיי, אני חושבת שאולי זה הבן האבוד שלי.

היינו עולים חדשים, חסרי ביטחון, בקושי דוברים את השפה העברית. היינו תמימים והאמנו לצוות בית החולים.

הגענו לארץ ציונים, מאמינים וכמהים ולא האמנו שיהודים, אחיות בבית חולים, יעשו דבר כה שפל ויגנבו ילד מאימו דקות לאחר הלידה, לא האמנתי שכך ינצלו אותנו.

לאחר הלידה ניסיתי להשלים עם רוע הגזירה, אבל 11 שנים לאחר הלידה הודיעו בטלוויזיה בחדשות, כי "בשנת 1964 גנבו וחטפו 11 תינוקות בבית חולים דג'אני ביפו" .

את היום הזה לעולם לא אשכח. זה היום שהבנתי שהילד שלי חי. זה היום שהבנתי כי הילד שלי נחטף מבית החולים.

יום למחרת הכתבה שפורסמה, נסעתי לבית חולים דג'אני ביפו עם אחותי, רצינו להגיע לארכיון וכך לגלות פרטים נוספים על חטיפת הבן שלי. הפקידה הייתה מכרה של אחותי והבטיחה שהיא תעזור ותחפש מידע אודות הלידה בכל התיקים בארכיון, היא ביקשה מאתנו לחזור כעבור שבועיים והיא תיתן לנו תשובה.

לאחר שבועיים קשים של ציפיה דרוכה, הגענו שוב לבית חולים דג'אני, כולי רועדת והפקידה הודיעה לנו: "אני מצטערת לאכזב אתכם אבל גנזו ושרפו את כל התיקים משנת 1964 ואין לי איך לחפש ולעזור לכם".

כל בוקר אני מתעוררת בציפיה לשמוע חדשות על בני החטוף, ובכל שנה ביום 10/10 אני חוגגת לבני יום הולדת בלעדיו.

אנא עזרו לי למצוא את בני בכורי.

יפה דיין, אמא שלו, ואחיו המצפים לשובו.

בתמונה: ההורים יפה ודוד דיין. מחפשים את בנם בכורם החטוף 52 שנים. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה ליפה או דוד? פנו אלינו 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

יפה ודוד דיין. מחפשים את בנם בכורם כבר 52 שנים. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה ליפה או דוד? פנו אלינו 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

יפה ודוד דיין. מחפשים את בנם בכורם כבר 52 שנים. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה ליפה או דוד? פנו אלינו 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

יפה ודוד דיין. מחפשים את בנם בכורם כבר 52 שנים. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה ליפה או דוד? פנו אלינו 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

יפה ודוד דיין. מחפשים את בנם בכורם כבר 52 שנים. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה ליפה או דוד? פנו אלינו 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

יפה ודוד דיין בצעירותם. מחפשים את בנם בכורם כבר 52 שנים. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה ליפה או דוד? פנו אלינו 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

יפה ודוד דיין בצעירותם. מחפשים את בנם בכורם כבר 52 שנים. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה ליפה או דוד? פנו אלינו 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

 

האח חזי דיין כיום. אחיו הבכור של חזי, גדול ממנו בשנה אחת בלבד. חזי גדל בצילו של אח, אותו מעולם לא פגש, אבל הוא חלק בלתי נפרד מחייו. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה לחזי? פנו אלינו בדחיפות בכל שעה(!) הטלפו שלי זמין 24 שעות לאיתורו של האח האובד. 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

האח חזי דיין כיום. אחיו הבכור של חזי, גדול ממנו בשנה אחת בלבד. חזי גדל בצילו של אח, אותו מעולם לא פגש, אבל הוא חלק בלתי נפרד מחייו. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה לחזי? פנו אלינו בדחיפות בכל שעה(!) הטלפו שלי זמין 24 שעות לאיתורו של האח האובד. 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

האח חזי דיין כיום. אחיו הבכור של חזי, גדול ממנו בשנה אחת בלבד. חזי גדל בצילו של אח, אותו מעולם לא פגש, אבל הוא חלק בלתי נפרד מחייו. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה לחזי? פנו אלינו בדחיפות בכל שעה(!) הטלפו שלי זמין 24 שעות לאיתורו של האח האובד. 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

חזי בן 10 שנים. גדל בצל אחיו הבכור הגדול ממנו בשנה אחת בלבד.

חזי בן 10 שנים. גדל בצל אחיו הבכור הגדול ממנו בשנה אחת בלבד.

חזי בן חודשיים. האמא יפה דיין מספרת שאחיו הבכור דומה לו.

חזי בן חודשיים. האמא יפה דיין מספרת שאחיו הבכור דומה לו

האחות היפהפיה דלית (בלי עין הרע). מחכה לפגוש את אחיה הבכור, שגדלה בצילו ומעולם לא פגשה אותו. מבנה הפנים של דלית, צריך להיות דומה לאחיה הבכור, לשניהם צבע עיניים טורקיז.

האחות היפהפיה דלית (בלי עין הרע). מחכה לפגוש את אחיה הבכור, שגדלה בצילו ומעולם לא פגשה אותו. מבנה הפנים של דלית, צריך להיות דומה לאחיה הבכור, לשניהם צבע עיניים טורקיז.

האחות היפהפיה יעל. גדלה בצל חסרונו של אחיה הבכור.

האחות היפהפיה יעל. גדלה בצל חסרונו של אחיה הבכור.

האחות יעל ואמא שלה יפה דיין. מחכים ומצפים לשובו של האח הבכור. בלעדיו המשפחה לא שלמה

האחות יעל ואמא שלה יפה דיין. מחכים ומצפים לשובו של האח הבכור. בלעדיו המשפחה לא שלמה

 

האח אילן דיין כיום. אחיו הבכור של אילן, גדול ממנו, אבל דומה לו. אילן גדל בצילו של אח, אותו מעולם לא פגש, כשהוא חלק בלתי נפרד מחייו. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה לאילן? פנו אלינו בדחיפות בכל שעה(!) הטלפו שלי זמין 24 שעות לאיתורו של האח האובד. 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

האח אילן דיין כיום. אחיו הבכור של אילן, גדול ממנו, אבל דומה לו. אילן גדל בצילו של אח, אותו מעולם לא פגש, כשהוא חלק בלתי נפרד מחייו. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה לאילן? פנו אלינו בדחיפות בכל שעה(!) הטלפו שלי זמין 24 שעות לאיתורו של האח האובד. 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

האח אילן דיין כיום. אחיו הבכור של אילן, גדול ממנו, אבל דומה לו. אילן גדל בצילו של אח, אותו מעולם לא פגש, כשהוא חלק בלתי נפרד מחייו. מכירים גבר בן 52 שנים הדומה לאילן? פנו אלינו בדחיפות בכל שעה(!) הטלפו שלי זמין 24 שעות לאיתורו של האח האובד. 054-5320390 או לכתובת מייל lorish69@gmail.com כל מידע ייבדק.

יפה דיין בצעירותה וחזי התינוק

יפה דיין בצעירותה וחזי התינוק

יפה דיין בצעירותה והאחים בילדותם. האח הבכור חסר בתמונה. האחים גדלו בצילו ובחסרונו של אחיהם הבכור

יפה דיין בצעירותה והאחים בילדותם. האח הבכור חסר בתמונה. האחים גדלו בצילו ובחסרונו של אחיהם הבכור

להשאיר תגובה

