"לקחתי תינוקות בריאים לבית החולים וכעבור יום היו אומרים לי שהם מתו" סיפרה אישה בעדות מוקלטת

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p5bcnW-sc

"לקחתי תינוקות בריאים לבית החולים וכעבור יום היו אומרים לי שהם מתו", עדנה אדטו, ידיעות אחרונות כתבה מיום 4.7.1995, קובץ pdf

"לקחתי תינוקות בריאים לבית החולים וכעבור יום היו אומרים לי שהם מתו", סיפרה אישה בת 90 בעדות מוקלטת שהוצגה לוועדת החקירה בפרשת חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן. לדבריה, הייתה אחות בחדר היונקים של מחנה העולים במחנה עין שמר, ונשלחה פעמים רבות להעביר תינוקות באמבולנס לבית החולים בעפולה.

לקריאת הכתבה המלאה הקליקו בקישור מעלה.

לקחתי תינוקות בריאים לבית החולים וכעבור יום היו אומרים לי שהם מתו

לקחתי תינוקות בריאים לבית החולים וכעבור יום היו אומרים לי שהם מתו

להשאיר תגובה

